Monday, December 20, 2010

Kemana lepas Spm???



salam..
alhamdulillah..akhirnya pada tarikh keramat 20/12/2010 tamat juga la peperiksan SPM bagi aliran seperti aku ni.account,economy,n addmath.Pergh lega gila lah habis juga saat-saat yang aku nanti kan selama 11 tahun belajar..Hilang lah segala tekanan emosi aku ni..Now,time to enjoy!! seronok puas-puas...Ha! seronok gila rasa macam ni...Bagaikan melepaskan batu di kepala aku..hahaha..Selepas tinggal kan sekolah ,,rase macam rindu pulak dekat sekolah..aiya...SMK Pendamaran Jaya selamat tinggal..Missing u always buat kepada cikgu yang memberi tunjuk ajar kepada aku .Aku ucapkan terima kasih banyak-banyak,tanpa dirimu siapalah aku...Sekarang apa yang aku fikir-fikirkan adalah KEMANA LEPAS SPM????...

2 comments:

  1. baru abis spm ye...tahniah la... kehidupan slps spm tak menarik sgt... da tak bole ponteng skola...huhuhu...

    niway.. salam perkenalan...

    ReplyDelete
  2. heee..tw xper..thnks..mmg pon..so bowink la nie..igt an nk p crik keje la..ok x?
    =)

    ReplyDelete